neljapäev, 13. detsember 2007

Kas teate Billeneevet?

Võru Linnagalerii PRESSITEADE13.12.2007
17. detsembril kell 18.00 avatakse Võru Linnagalerii II korrusel Billeneeve maalinäitus „Myrin“/

Mis sa arvad, mis sinust saab, kui kuningas sind enam unes ei näe?Tegelikult annavad unenäod lihtsalt impulsi maalimiseks, miski tõuke aga maal veel ei tähenda sama, pigem sünteesitud tunnet juba. Ja naised-pigem inglid või hoopis haldjad, need pisikeste tiibadegatüdrukud sealt metsast. Või diivad, pigem diivad. Kõigel on tekkelood ja lõpulood ja järelood ja külgepookunud lood ning kulgev protsess, vahepealsete produtseeringutega kõrvale. Me elame kokkusurutud seoste maailmas.Kas see on eelmise aasta jätk või selle aasta punkt? Või midagi veel? Kõigil on oma lugu ja kõigil on võimalus ise teha oma lugu ja lood ongi selleks, et neid paisutada ja edasi rääkida. Suhtumine on 90% , kõik muu on 10%. See on päriselu, selle energia ja hais. Sa ei võtnud mult midagi, ma andsin selle sulle./Ma mõtlen, et sa pead tegema seda , mille su süda ja mõistus välja kannatab. Sinul tuleb seda endaga kaasas kanda. Ma ei maali, et inimesi rõõmustada. Et meenutada endale midagi, millest ma ikka pole veel aru saanud, aga mida ma kardan unustada. Ja sellepärast, et ma pean./ Herbjorg Wassamo raamatust „Seitsmes kohtumine“
Alati võin öelda: ”Kajakas on ilus lind!”Ja kui sa oled käinud ära pealpool pilvi, annad sa kõigile andeks. Rahu on jälle maa peal.//**Reality-show sugemetega unenäo analüüs muinasjutulistel teemadel,mänguline eksperiment maalis. Oluline seos = kindel viide - sibularõngad, bussi väljumisaeg 06.04 pm ja naine (liigse liigesega). Kas seosed viivad kindlale lahendusele? Või vajab see hoopiski kõrgemat matemaatikat ning täppidega informatsiooni? Õiged lahendused selguvad alates 17.12 2007
Jälgi lugu! **Billeneeve

Tegemist on erimõõtmeliste õlimaalidega lõuendil. Protsessist kulgev lugu. Näitus jääb avatuks 25. jaanuarini 2008

Kommentaare ei ole: