kolmapäev, 20. veebruar 2008

tegin uue blogi

Kuna mulle tundus, et pikad vanade lehtede artiklid jäävad selles blogis jalgu.
Neid hakkan edaspidi avaldama minevikuurvaste.blogspot.com, selle kohta on ka siin parempoolsel ribal link.
Siis saavad ajaloofriigid seal käia. Veel see kuu peaks sinna mitu postitust jõudma.

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jumal tänatud,etSa ka uuenduste peale mõtled! Uuenduste peale rahvas lausa januneb. Väga tähtis on,et Sinu blogi kaudu informatsioon levib palju kiiremini ,kui vallavalistuse kaudu, kuigi see on meie ametnike kohus. nad ei viitsi seda edastada,sest neil on ükskõik, sest nad on kuupalgalised, maksumakja arvelt!

konnula contra ütles ...

Kuivõrd olen ise ka infojanuline, siis tean seda teistelegi pakkuda. Minumeelest ametnikud elavad hoopis teises maailmas, kui neil on kuskil direktiivis kirjas, et vastata tuleb ühe kahe kolme kuu jooksul, siis nad nii teevadki. Olen seda kogenud nt Majandus-kommunikatsiooniministeeriumi, andmekaitse ja paistab, et jätkuvalt ka Keskkonnaministeeriumi puhul.
Vähemalt isikliku kogemuse põhjal võin öelda, et meie praegune vallavalitsus suudab selle taustal üllatavalt hästi infot edastada, ma peaks nüüd olema ise tubli ja edastama kolmapäevase vallavalitsuse istungi, aga ma ei saa seda päris copy-paste teha. Aga väga sisukas istung oli, volikogule suunati järgmised eelnõud
1. „Urvaste Vallavolikogu 11.jaanuari 2005. a nr 1-1/2 otsuse „Kuldre Kooli põhimääruse kinnitamine“ muutmine
2. „Urvaste valla 2008. a eelarve teine lugemine“
3. „Urvaste valla autasude andmise kord“.
4. „Urvaste Vallavolikogu arendus-ja keskkonnakomisjoni täiendavate liikmete kinnitamine“
5. „Urvaste valla omavalitsusteenistuse ja asutuste palgakorralduse alused“

Kindlasti on teisigi punkte, keda need teemad huvitavad, andke teada volikogu esimees Margus Klaarile ja saate istungist osa võtta, mis toimub kolmapäeval 27. veebraril eeldatavalt 17.00
No vot see volikogu istungi kuupäev, see teeb mulle muret. See on põhimääruses kirjas, et kolmanda täisnädala kolmapäev, aga täiesti krooniliselt ei suudeta sellest kinni pidada. Juba aastaid. Ma ei tea, kuis teistes valdades sellega on, aga ma mõtlen, et kui ma oleks volikogu liige, ei saaks ma garanteerida sellise süsteemitusega volikogu istungitest osavõtu, sest on ju omad graafikud ka.

Anonüümne ütles ...

Volikogu istungid käivad mõnes vallas üle kahe kuu. Pole mõtet inimesi kokku kutsuda paari kolme punkti pärast, mis hetkel eriti ei muuda valla elu.

Vajalik informatsioon vallas toimuva kohta on üleval valla kodulehel www.urvaste.ee. Marit (vallasekretär) on väga usin seda infot kodulehel ka edastama. Kellel huvi on, see ka teab!!!!

Minu teada on need blogid siin mitteametlikud (pole volikogu poolt kinnitatud), kus ei ole kohustust vallavalitsusel infot edastada. Kui blogi loojad soovivad siin infot edastada, siis peaks olema see nende mure, kuidas siia see info saab.

Tervitades,
Gunnar Sarapuu

Anonüümne ütles ...

Kuna tegemist on erablogiga siis jääb arussamatuks valla sümboolika kasutamine

konnula contra ütles ...

Sümboolikat kasutan, sest see on ilus ja sobib siia.

Gunnarile:
1. Üks asi on üle kahe kuu, teine asi mitte ettenähtud kuupäevadel.

2. Pole kindel, et sa ise väga käid www.urvaste.ee vaatamas, et tead nii täpselt ütelda. Kuigi Marit on üsna operatiivne ja paremaks läheb. Üldiselt olen seda ka eelmises kommentaaris öelnud, vabandust, kui seda oli võimalik teisiti mõista.

3. Blogi iseendast on mitteametlik jah, aga sisuliselt on ta vallalehe operatiivsem variant ja kui on võimalik valla infot enne lehe trükiversiooni edastada, miks ei peaks vald sellest huvitatud olema.

4. Selle kohta ka veel, et info saamine siia blogisse on minu mure tõesti ja muidugi küsin ma valla infot vallavalitsusest, mitte ei otsi internetiavarustest.

5. Loodetavasti on see blogi ikka kogu rahva blogi.

jne.

Anonüümne ütles ...

* Urvaste valla blogi on tegelikult minu, st Margus Konnula, eraettevõtmine, valla vaadetega pole sellel mingit pistmist.
Vald ei saaks seda isegi kinni panna:) 5. Loodetavasti on see blogi ikka kogu rahva blogi.
Need on contra kommentaarid. Margus kumb on siis õige? Täna räägin nii homme naa.

Anonüümne ütles ...

Lugupeetud vallavolikogu liige hr. Gunnar Sarapuu!
Kui Sa kirjutad,et volikogu ei pea ettenähtud ajal koos käima, siis eksid; Urvaste valla põhimääruse vastu ,kus on nimetatud iga kuu kindel päev ja kellaaeg. Urvaste valla põhimäärus on täitmiseks, mitte eiramiseks!

Anonüümne ütles ...

Valla koduleht küll operatiivne ei ole vana sots komisjon üleval ja puha

konnula contra ütles ...

Mõlemad on õiged.
Üks tegelikult ei sega teist.

Muide, kui keegi tahab ka selle blogi kasutajaks, siis see on võimalik.
See annab võimaluse ise postitusi ka teha.

Tehniliselt on see nii, et see on minu ettevõtmine, aga sisuliselt - kõigi asi.

Anonüümne ütles ...

dhoraji publishers licences detected bads peinado casting transition prio culinary easy
lolikneri havaqatsu