kolmapäev, 16. juuli 2008

sihukese luuletuse leidsin

Paistab, et on kirjutatud kunagi juuni alguses. Tundub, et sobib ettekandmiseks Urvaste-blogis. Võib pakkuda teatud äratundmisrõõmu, kuigi ühtegi nime pole nimetatud.

olen rikas sarapuu
mul omma ossa tsirke täüs
olen rikas sarapuu
mul omma ossa tsirke täüs

ei anna vaesel valgel klaaril
üttegi oma tsirkudest
ei anna vaesel valgel klaaril
üttegi oma tsirkudest

ma ei tahagi su tsirku
tsirk vaid puu peal tsirkust teeb
lehed puu pealt ära sööb
nii et roots vaid järgi jääb

tsirgud ära lendavad
kui su juurde tuleb puusepp
jalalt pikali su kuseb
teeb siis tantsupõrandale
korraliku laia laua
rahval heameel - enam kaua
nad ei tantsi mati peal

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Contra, Sa tee luuletus teemal Ühes depressiivses väikevallas Materjali peaks ju piisama

Anonüümne ütles ...

ei ole ilus juba olemasolevat laulu kasutada ja egas see vald pole rohkem depressiivne kui kogu vabariik. Elu on lihtsalt selline.
Kui tahad rahulikult elada,ei saa oma kodu juures ebameeldivatest asjadest rääkida, ikka head.
Ehk oled sa see, kes ässitab ja pärast ka kritiseerib seda, mis siia üles pandud on.

Anonüümne ütles ...

Vana rahvatarkus ütleb, et hunt kodu ümbert ei murra. Loom teab, mis teda toidab ja kaitseb.Inimeseloomal paraku see tarkus puudub.