reede, 13. juuni 2008

Pokukoda sai avatud!



Eile, 12. juunil, punase maasika päeval, avasid Margus "Puuko" Kasterpalu juhtimisel Lembit Luts, Külli Leppik ja Ene Ergma Pokukoja. Kõik kolm hoidsid võtit, millega keerasid Pokukoja ukse lahti. Pokud pakkusid kõigile punaseid maasikaid.
Pokukoja avamisest lähemalt varsti.


5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hea, et siia blogisse ikka jutukesi ja pilte üles panete Airiga.Saab teada, mis Urvaste vallas toimub.Ärge sellest blogipidamisest jumalapärast loobuge, kui ikka tahtmist ja aega leidub.Vaatan ikka siit, mis värk käib, sest valla kodulehekülg on täiesti mõttetu nüüd .(peale foorumi ja blogi lingi mahavõtmist)Isegi teeninduse kohta on seal aastaid vale info üleval,Urvaste postkontor ammu suletud, Kuldre postkontoril uued lahtiolekuajad jms.Margus ja Airi,olge sama tublid edasi ja edu kõigis ettevõtmistes!

Anonüümne ütles ...

Sorry,aga natuke on juba viimaste päevadega liigutama hakatud Urvaste valla koduleheküljel, ma mõned päevad ei vaadanud ja nüüd on siiski natuke infot uuendatud, lisatud üks link ja puha.Vast hakkab asi edenema ka seal...

konnula contra ütles ...

Ma ei arvagi, et Urvaste Vallavalitsus on lootusetu.

Blogi jääb ka!

Kui minu konkurents vallaga läheb üle piiri, oskate tsusata küll!

Ja tehke seda!

Ja öelge nii otse kui saate!

See, kas ma olen praeguse koalitsiooni suhtes ebaõiglane olnud, ütleb ajalugu.

Nad on kõik, rohkem või vähem, minu sõbrad olnud.

Isegi Puusepp Mart. Ja isegi Zirgu Evi.

Nii et, tavai, ka Kiitsak ja Zirk sõbralikult näe, ulatavad teineteisele nüüd käe!

Anonüümne ütles ...

Jah, kohe näha et vanad sõbrad ("Viimne reliikvia"). Aga Rolf küll vist nüüd solvus.

Anonüümne ütles ...

Rolf ei solvu, sest kirjutatud on üsna luuleliselt, seda ju kunagi, vähemalt siinmaailmas ei juhtu! Olen ikkagi rahvateener,mitte resbublikaan!