neljapäev, 31. juuli 2008

Koit Toome ja Jorma Puusaag Urvaste kirikus

30. juulil andsid Urvaste kirikus kontserdi Jaak Joala lauludest Koit Toome ja Jorma Puusaag. Koit Toome avaldas kahetsust, et kontserdil ei jõua Joala kogu 300-loolist repertuaari ette kanda. Aga äratundmisrõõmu oli rohkesti, mitmete kuulsate lugude puhul ei mäletanudki, et neid kunagi Joala laulnud oli. "Suveöö" ja "Naerata" olid ehk kõige oodatumad,aga ka "Besame mucho" pani rahva päris hoolega kaasa elama, mida esinejad omakorda täiel rinnal nautsid. Kõige üllatuslikum lugu oli vahest laul filmist "Teisikud" (Davai, paigrajem ljubov), mille tekst ongi olemas ainult vene keeles. Koit küll hoiatas, et see lugu võib tal siia-sinnapoole kalduda, aga mina küll ei tea, kuhupoole ta kaldus. Igatahes väga hingeminev esitus.
Aga täiesti tundmatu lugu minu jaoks, ja ka üks Joala esimesi, lauldud mitu head aastat enne minu sündi, "Kuulsuse ahelad", mida lauldes Koit ei jätnud ka minu poole žeste tegemata.
Aplaus oli tormiline ja nõustun üldusega - Koit ja Jorma pakkusid fantastilise etenduse (ega ma väga suurte ootustega ei osanud kirikusse minnagi).
Pärast andsid poisid kiriku ees autogramme, aga kibelesid ka minema, sest kuskil neil kala ahjus ja saun kuum. Siiski, kuna nad olid kohale tulnud tsiklitega, tehti vist veel ka tüdrukutele lõbusõitu, aga seda ma ise pealt ei näinud.
Panin nende ansamblile nime, milleks oli Toomepuu Saag. Kas nad seda kasutama hakkavad, ei tea, aga naerupahvakuga tervitasid küll.
MARGUS KONNULA




RIHO TENNI pildid

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Väga meeldis kontsert.