neljapäev, 12. juuni 2008

Uus vallalehe tegija

Kes on uus vallalehe tegija? Kuuldavasti on ta olemas, mulle ütles Klaari Margus, et lood tuleks saata hiljemalt esmaspäeva hommikuks valla sekretärile ja leht ilmub sel ajal nagu lubatud. Nagu minu poolt lubatud siis.

Nii et saatke lugusid. Pole välistatud, et ma ise saadan ka.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Poe juures räägiti, et nüüd tuleb ülistada ainult Kuldre Naisseltsi ja volikogu, et siis lastakse artikkel läbi. Et objektiivsetel kirjutistel on lõpp. Kas seda võib uskuda?

konnula contra ütles ...

Kuldre Naisseltsist ei ole kuulnudki.
Ilmselt asutamata.

Kõlakaid on sinna ja tännapoole.

Esimesed 100 päeva ma ei kritiseeri.

Objektiivsetel kirjutistel ei ole lõpp.

Aga muidugi võib seda uskuda!

Uskumisvabadus jääb ka kindlati!

konnula contra ütles ...

Paistab, et järgmisel valla lehel pole häda midagi.
Tuleb vist selline nagu ma isegi oleks teinud.

Anonüümne ütles ...

Eh Margus oled üks nahk küll, s...d kõik vabariigi täis ja nüüd hakkad vaikselt kiitma. Jää endale kindlaks või siis vabanda ka kõigis nendes lehtedes kus Sa sõimamas käisid vallavalitsust

Anonüümne ütles ...

No anonüümne, Sa oled ikka naljakas päris. Kui Margus juba kirjutas, et talle on vastuvõetamatu lehte selliste ettekirjutuste järgi teha, siis volikogu enamus ju lihtsalt ei uskunud seda, vaid lasi vallavalitsusel kirja koostada, et minek ikka päris kindel oleks. Oleks lehetoimetajaga korektselt räägitud, et selline kiri on plaanis ja mismoodi lehe üleandmine üldse toimub, oleks kogu see jama olemata olnud. Sellise kirja aga lihtsalt pidi avalikustama, see on sõnavabaduse seisukohalt ja kaudselt Eesti omariikluse seisukohalt väga oluline.

konnula contra ütles ...

Ma ei ütleks, et sittusin, ma olin lihtsalt vahendaja e sitavedaja.

Ja vallavalitsust polegi suurt sõimata, volikogu ikka on kogu kurja juur.

Lehe kiitmisest - enne septembrit ei kiida enam (ega laida), sest lubasin 100 kriitikavaba päeva, aga ka kiitmine on kriitika.

Anonüümne ütles ...

Vallavalitsus pole Marguse loos küll süüdi,, need lahtilaskjad on ikke volikogu bossid minu kui lihtinimese arvates. Ka kõik varemalt need omal soovil vallandatud inimesed andsid oma panuse valla heaks aga sellest ajalugu vaikib. Keegi peaks Urvastes vabandama küll kellegi ees aga see Contra küll ei ole kulla mehed ja need kes vabandama peaksid seda lihtsalt ei oska teha.